Andrej Klančar, direktor podjetja Klančar Žerjavi zase pravi, da se je že rodil z veseljem do prodaje in da je to lastnost očitno dobil že v genih. Rad ima ljudi, napredek, drznost in verjame v boljšo prihodnost. Obožuje psihologijo in raziskovanje odnosov. Od nekdaj je v podjetniških vodah, zadnjih 10 let pa so njegova strast žerjavi in vodenje ljudi. Obožuje strastne ljudi in nadpovprečnost. V podjetje je vstopil pred desetimi leti. Začel je na terenu, asistiral pri montažah žerjavov, nakladal kamione, pisal račune, … Šel je skozi vse faze, od samih začetkov do vodenja ljudi. V tem obdobju so zrasli iz enega zaposlenega na ekipo 15 ljudi, iz 300.000 EUR na 3 mio prometa, iz 10 na prek 200 projektov letno. Razvoj podjetja so gradili v največji gospodarski krizi. Filozofija ekipe Klančar je ”kaizen” – stalna rast in napredek, cilj pa je postati desna roka najbolj učinkovitih gradbenih podjetji v evropskem prostoru. Prizadevajo si, da bi gradnja postala lahka, efektivna in skoraj brez fizičnega napora.
©2018 Časnik Finance, d. o. o. Poslovna akademija Finance