Jure Pleško (Tuli): Mednarodna širitev poslovanja s spletno trgovino B2B – kako?
Eno je postaviti trgovino, drugo pa je uspešno poslovanje spletne trgovine B2B. V prispevku bomo videli praktične, preproste, a učinkovite korake, ki jih je družinsko podjetje Tuli opravilo za uspešno širitev svojega poslovanja s pomočjo svoje spletne trgovine. Brez svoje spletne trgovine gotovo ne bi poslovali v več kot 70 državah sveta. Koristno za vse, ki želite tudi v okolju B2B še povečati svoje poslovanje na spletu.
Luka Rutar (Unior): Nabavnik in prodajalec sta najboljši par. Za prodajo.
Pravimo, da moramo poznati kupce. Ampak ali jih res? Ali res nabavnik vedno išče najcenejšo možnost? Ali res vemo, kako razmišljajo nabavniki? Kakšne so danes njihove strategije? Kdor pozna nabavnike in njihove strategije, bo uspešneje sklepal prodajne posle. Luka Rutar je izjemno izkušen vodja nabave z mednarodnimi izkušnjami in tudi prejemnik nagrade za nabavnega managerja leta in najboljšo nabavno prakso. Odstrl nam bo nekaj skrivnosti, razmišljanja današnjih nabavnikov. Koristno za vse, ki želite uspešneje zaključevati in biti z nabavniki najboljši par.
Srečko Rozman (SR Consulting): Kako se izogniti petim najpogostejšim napakam, ki jih delamo v pogajanjih B2B?
V prispevku bomo spoznali najpogostejše napake, ki jih prodajalci počnemo v praksi, ko se pripravljamo oziroma pogajamo s strankami. Srečko Rozman bo delil svoje videnje in izkušnje, kako se tem napakam izogniti. Zanimivo za vse, ki se morajo v prodaji B2B pogajati s svojimi strankami za sklenitev poslov. Kdaj ste nazadnje razmislili o svojih pogajalskih izzivih oziroma težavah?