Podrobnosti programa

B2C SEKCIJA: KAKO SLIŠATI STRANKE, KAKO DO BOLJŠIH LEADOV IN BOLJŠIH PRODAJALCEV?

#Panel

GREGOR DRAKSLER
direktor oglaševanja in marketinga ter skrbnik marketinga na nivoju Skupine Emil Frey, P Automobil Import
Vsebina

Bernarda Škrabar Damjanović (Detektivsko varnostna agencija): Kaj se lahko prodajalci naučimo od detektivov?

V prodaji imamo vedno velik izziv – kako bolje spoznati sogovornika. V pogovoru bomo z lastnico ene od najmočnejših detektivskih agencij, certificirano mednarodno preiskovalko in v tujini nagrajeno detektivko pogledali v svet detektivov. Predvsem nas bo zanimalo, kako se pripravijo na osebe, kaj in kako sprašujejo, kako raziskujejo. Zanimivo za vse, ki si želite še bolje spoznati svoje stranke.

 

Gregor Draksler (Emil Frey): Ali lahko umetna inteligenca zamenja naravnega prodajalca?

Del odgovora boste izvedeli v prispevku Gregorja Drakslerja iz podjetja P Automobil Import, ki je za namen pospeševanja prodaje avtomobilov znamke Peugeot razvilo tako imenovanega AI virtualnega ambasadorja. Projekt AI virtualni ambasador je lani spomladi kot prvi te vrste v Sloveniji uvedel pogovornega bota, zasnovanega na umetni inteligenci, z namenom izboljšanja uporabniške izkušnje pri nakupu vozila znamke Peugeot 2008.

 

Neven Kolanović (MOL): Z mobilno izobraževalno platformo do boljše komunikacije in izboljšanja znanja prodajalcev B2C – praktične izkušnje

V veliko panogah se srečujemo s fluktuacijo prodajnega kadra; vedno imamo izziv, kako novozaposlene hitro izobraziti; pogosto je izziv, kako novosti komunicirati s prodajno ekipo, posebej, če celotna ekipa ni na enem mestu … V prispevku bomo spoznali izkušnje, ki jih imajo v skupini MOL, z uporabo mobilne platforme, ki jim omogoča učinkovito reševanje omenjenih izzivov. Kako hitreje izobraziti zaposlene, kako upravljati razvoj prodajalcev, ki so na različnih stopnjah znanja, kako igrifikacija vpliva na angažiranost zaposlenih in podobno? Zanimivo in koristno za vse, ki imate izziv uvajanja novih prodajalcev in izobraževanja svoje prodajne ekipe.