Yulia Zaytseva se je podjetju EKWB pridružila pred tremi leti, ko je postala regionalna zastopnica za EU, UK in Rusijo, od decembra 2018 pa vodi tudi celotni marketing skupine. Pri svojem delu med drugim skrbi za izvajanje Go-To-Market strategije, njihov razvoj in izvedbo tujih trgov, upravlja s sredstvi za razvoj marketinga, skrbi za prodajne cilje, planiranje, obenem pa je tudi del notranje revizorske ekipe za ISO. Pred tem je izkušnje nabirala v podjetju Danfoss, kjer je bila kot Pricing manager bila odgovorna za postavljanje cenovne politike, pri Olympus Europe je skrbela za »profitable Sales growth«, marketing in prodajo na ruskem trgu, iskanje in vodenje ključnih kupcev, planiranje in implementacijo marketinških aktivnosti. V Hewlett Packard Enteprise (Rusija) pa je bila team lead nad vodji ključnih kupcev za Printing kategorijo.
Katja Šajnovič ima za seboj več kot 15 let delovnih izkušenj na področju telekomunikacij. Svojo karierno pot je pričela v mednarodno dejavnem podjetju Expo biro, kjer je bila odgovorna za vodenje in organizacijo dela v prodaji. Leta 2004 se je pridružila podjetju Amis kot direktorica prodaje in marketinga, kjer je imela ključno vlogo pri načrtovanju prodajno marketinške strategije. Sodelovala je tudi pri temeljnih poslovnih odločitvah in bila ena izmed ključnih akterjev pri razvoju ter prodaji novih storitev podjetja. Njeno vodenje je zaznamovala nenehna rast števila uporabnikov telekomunikacijskih storitev tako na rezidenčnem kot poslovnem segmentu. Trenutno svojo vizijo kot izkušena menedžerka uresničuje v A1 Slovenija kot vodja naročniškega sektorja. Z zavedanjem, da zadovoljen zaposleni pomeni tudi zadovoljnega uporabnika in s premišljenim tržnim pristopom ter izjemnim občutkom za nove priložnosti s svojo ekipo skrbi ne samo za odlično uporabniško izkušnjo, ampak tudi za izredno prodajno naravnanost, kar kažejo odlični prodajni rezultati.
Peter Curk, direktor marketinga na Petrolu, je pred prihodom v podjetje kar 15 let pridobival izkušnje v marketingu. V podjetju Si.mobil je prehodil pot od vodje CRM do direktorja marketinga, nazadnje pa kot svetovalec uprave vodil nastajanje Si.mobilove poslovne strategije. V tem času je bil tudi nominiranec za marketinškega direktorja leta. Pred 6 leti je prestopil na agencijsko stran, v digitalno marketinško agencijo Renderspace, ki je v naslednjih letih nekajkrat postala digitalna agencija leta. Peter rad sodeluje tudi s start-up podjetji – v podjetju GoOpti nadgradil marketinško funkcijo in pomagal pri širitvi na italijanski trg. Zadnja leta je delal v podjetju Deloitte, kjer je podjetjem svetoval na področju e-poslovanja, razvoja novih poslovnih modelov in storitev, analitike ter upravljanja podatkov. Pred prihodom v Petrol je soustanovil podjetje Dia-Vit Ltd, v katerem s podporo Samsung Ventures Europe ekipa mladih raziskovalcev razvija tehnološko inovacijo na področju neivazivnega merjenja krvnega sladkorja. Peter se navdušuje nad skoraj 2 letnim sinom, je ponosen lastnik 40 let stare Yamahe XS 750 in poglobljen poznavalec italijanskega nogometa. Prijatelji ga opisujejo kot radovedno in vedoželjno osebo.
Iztok Franko je svojo poklicno pot začel v IT-ju, kjer je med drugim opravljal vlogo IT Managerja v ameriški multinacionalki, Colgate-Palmolive in IT direktorja v podjetju Adria Airways. Po prvem stiku z digitalnim marketingom in spletno prodajo, je v podjetju Adria Airways prevzel vlogo direktorja marketinga. Od takrat marketinga, predvsem pa digitala, ni več zapustil. Danes je ustanovitelj www.diggintravel.com, portala za digitalni marketing v letalski in potovalni industriji. Obenem dela kot strateški svetovalec za spletno prodajo in optimizacijo konverzije. Redno piše in predava o spletni prodaji, digitalu in marketingu.
Jure Laharnar je vodja digitalnega marketinga pri podjetju AdStar, gostitelj podcasta in marketing manager ekipe ameriškega nogometa. Osredotočen na lovljenje pozornosti na novodobnih platformah s svežim pristopom, poštenim odnosom in trdim delom. Instagram in Facebook vsekakor veljata za nezanemarljivi platformi, česar se v ekipi AdStar še kako zavedajo. Fokus na zavedanju kje se danes nahaja pozornost ljudi in kako jo tam ujeti, nadgrajevati do točke zaupanja, grajenja skupnosti in ustvarjanja večkratnih kupcev (kasnejših oboževalcev blagovne znamke). Povezovanje Influencer marketinga, digitalnega oglaševanja, marketing avtomatizacije,… v strateški nastop za naročnike, ki se kaže kot zelo uspešen pri prodiranju na tuje trge, večanju prodaje in grajenju blagovne znamke. Drugačen pristop, ki v ospredje postavlja blagovno znamko ter njen “zakaj“. Zaupanje kombinaciji analitičnih rezultatov, sledenju trendov, testiranju in zdravi pameti!
Jan Dobrilovič, soustanovitelj in direktor spletne platforme za čiščenje gospodinjstev Beeping. Podjetnik, ki soustvarja poslovno zgodbo z jasno misijo – ustvarjati čas za prijetnejše stvari v življenju. Z Beepingovim inovativnim poslovnim modelom želi zgraditi odličen brand in še boljše podjetje. V slabih dveh letih poslovanja so postali največji igralec za čiščenje domov v Sloveniji in na Hrvaškem. Pri svojem delu stavi na popolno fokusiranost na uporabnika, podjetniški DNK in izjemno uporabniško izkušnjo vsakogar. V preteklosti je izkušnje nabiral tudi z delom v enem izmed največjih podjetij v regiji s področja energetike in trgovine, družbi Petrol d. d., kjer je začel na področju odnosov z javnostmi, šest let pa bil odgovoren za področje marketinga na tujih trgih.
Matjaž Kermelj, direktor podjetja Huawei Technologies Ljubljana d.o.o. je zaposlen v telekomunikacijah od začetka nastanka tretjega operaterja v Sloveniji (Tušmobil, danes Telemach), od konca leta 2007. Začel je kot vodja ene izmed poslovalnic v Ljubljani, ki je v kratkem času postala zelo uspešna. V 6 mesecih so mu zato zaupali vodenje večjega števila poslovalnic in nekaj let kasneje še vodenje celotnega oddelka prodaje. Po 2 letih in sodelovanju pri vseh večjih odločitvah in usmeritvah podjetja ga je zgodba popeljala k podjetju s katerim so takrat sodelovali, v tistem času še neznanim proizvajalcem mobilnih aparatov in ostale telekomunikacijske opreme, podjetjem Huawei. Z vztrajnostjo in trdim delom so počasi pridobivali tržni delež in prepoznavnost te blagovne znamke in v letu 2018 dosegli vodilno mesto v prodaji mobilnih aparatov, tablic in naprav za Mobilni internet v Sloveniji.
Andrej Klančar, direktor podjetja Klančar Žerjavi zase pravi, da se je že rodil z veseljem do prodaje in da je to lastnost očitno dobil že v genih. Rad ima ljudi, napredek, drznost in verjame v boljšo prihodnost. Obožuje psihologijo in raziskovanje odnosov. Od nekdaj je v podjetniških vodah, zadnjih 10 let pa so njegova strast žerjavi in vodenje ljudi. Obožuje strastne ljudi in nadpovprečnost. V podjetje je vstopil pred desetimi leti. Začel je na terenu, asistiral pri montažah žerjavov, nakladal kamione, pisal račune, … Šel je skozi vse faze, od samih začetkov do vodenja ljudi. V tem obdobju so zrasli iz enega zaposlenega na ekipo 15 ljudi, iz 300.000 EUR na 3 mio prometa, iz 10 na prek 200 projektov letno. Razvoj podjetja so gradili v največji gospodarski krizi. Filozofija ekipe Klančar je ”kaizen” – stalna rast in napredek, cilj pa je postati desna roka najbolj učinkovitih gradbenih podjetji v evropskem prostoru. Prizadevajo si, da bi gradnja postala lahka, efektivna in skoraj brez fizičnega napora.
Ljiljana Pavković, je strokovnjakinja specialistka za trženje na Vzajemni, zdravstveni zavarovalnici. Kreirati uspešnega posameznika v prodaji in znižati stopnjo fluktuacije zaposlenih predstavlja največji izziv. S tem namenom, je potrebno znati združiti ekonomijo in psihologijo v ekonomijo psihologije. Poiskati posameznika, ki ima ustrezne osebnostne lastnosti in ga naučiti upravljati z njimi na način, da so v ključnem trenutku v pravem razmerju in nosijo profit. Ljiljana je oseba, ki jo predvsem zanima človek, učinkovit človek. Še posebej v situacijah, ko opazi, da posameznik poseduje znanje, sposobnosti in izkušnje, pa enostavno ne upa, ne zna ali ne more prestopiti ciljne črte. Trenutno je zaposlena na Vzajemni, zdravstveni zavarovalnici, a celotno kariero deluje v prodaji, od tega cca 20 let v razvoju in izobraževanju prodajno vodstvenih osebnosti. Z namenom učinkovitosti in nizke fluktuacije zaposlenih je razvila lastno metodo »rekrutiranja« novo zaposlenih. Tistih, ki jih je moč razviti v uspešnega komercialista ali vodjo prodaje.
Darko Dujič je izvršni direktor Ceneje d.o.o. in član vodstva skupine Heureka. Heureka Shopping je največja regijska platforma za spletno in primerjalno nakupovanje prisotna v devetih državah v srednji in vzhodni Evropi. Na spletnih tržnicah skupine oglašuje več kot 55.000 trgovcev in ima skoraj dva milijona dnevnih obiskov kupcev izdelkov v več tisoč kategorijah. Darko je v preteklosti delal na Googlu, Mercatorju, GfK in Pivovarni Union. Je soustanovitelj več podjetji, ter investitor in partner v enem najbolj zanimivih hitro rastočih fintech/ecommerce startapov v regiji Leanpay. Magistriral je na področju strateškega trženja in poslovodenja na IMB v Ljubljani, bil povabljen na Google Business Academy na Duke CE, USA, eno najvidnejših podjetniških šol zadnjega desetletja, kjer je nadaljeval svoje strokovno izobraževanje. Trenutno dela raziskovalni doktorat s področja strojnega učenja in umetne inteligence na Mednarodni podiplomski šoli Jožefa Štefana.
Mag. Tina Novak Kač, Competo, je univerzitetna diplomirana ekonomistka, ki je znanje nagradila z magisterijem iz komunikologije. Svoje dvajsetletne delovne izkušnje je sprva nabirala v založništvu. V vodstveni vlogi oddelka oglasnega trženja je sooblikovala tržno uveljavitev časnika Finance pri prehodu iz ozko specializirane edicije v poslovni dnevnik ter integraciji revijalnega dela skupine GV v skupino Bonnier Business press. Od leta 2009 do 2011 je vodila oddelek oglasnega trženja Dela, največje medijske hiše v Sloveniji. V tem obdobju je kot predsednica vodila Effie v Sloveniji. Pot jo je vodila celo v daljno Južno Afriko, kjer je za slovenska podjetja odpirala nove trge. Od leta 2015 vodi prodajo in deluje kot konzultant za vodstvene pozicije na Competu, kjer je tudi partner. Poleg dela na gospodarskem področju se redno izobražuje na HR področju in različnih pristopih uporabnih v psihoterapiji.
©2018 Časnik Finance, d. o. o. Poslovna akademija Finance