Jure Laharnar je vodja digitalnega marketinga pri podjetju AdStar, gostitelj podcasta in marketing manager ekipe ameriškega nogometa. Osredotočen na lovljenje pozornosti na novodobnih platformah s svežim pristopom, poštenim odnosom in trdim delom. Instagram in Facebook vsekakor veljata za nezanemarljivi platformi, česar se v ekipi AdStar še kako zavedajo. Fokus na zavedanju kje se danes nahaja pozornost ljudi in kako jo tam ujeti, nadgrajevati do točke zaupanja, grajenja skupnosti in ustvarjanja večkratnih kupcev (kasnejših oboževalcev blagovne znamke). Povezovanje Influencer marketinga, digitalnega oglaševanja, marketing avtomatizacije,… v strateški nastop za naročnike, ki se kaže kot zelo uspešen pri prodiranju na tuje trge, večanju prodaje in grajenju blagovne znamke. Drugačen pristop, ki v ospredje postavlja blagovno znamko ter njen “zakaj“. Zaupanje kombinaciji analitičnih rezultatov, sledenju trendov, testiranju in zdravi pameti!
©2018 Časnik Finance, d. o. o. Poslovna akademija Finance