Ljiljana Pavković, je strokovnjakinja specialistka za trženje na Vzajemni, zdravstveni zavarovalnici. Kreirati uspešnega posameznika v prodaji in znižati stopnjo fluktuacije zaposlenih predstavlja največji izziv. S tem namenom, je potrebno znati združiti ekonomijo in psihologijo v ekonomijo psihologije. Poiskati posameznika, ki ima ustrezne osebnostne lastnosti in ga naučiti upravljati z njimi na način, da so v ključnem trenutku v pravem razmerju in nosijo profit. Ljiljana je oseba, ki jo predvsem zanima človek, učinkovit človek. Še posebej v situacijah, ko opazi, da posameznik poseduje znanje, sposobnosti in izkušnje, pa enostavno ne upa, ne zna ali ne more prestopiti ciljne črte. Trenutno je zaposlena na Vzajemni, zdravstveni zavarovalnici, a celotno kariero deluje v prodaji, od tega cca 20 let v razvoju in izobraževanju prodajno vodstvenih osebnosti. Z namenom učinkovitosti in nizke fluktuacije zaposlenih je razvila lastno metodo »rekrutiranja« novo zaposlenih. Tistih, ki jih je moč razviti v uspešnega komercialista ali vodjo prodaje.
©2018 Časnik Finance, d. o. o. Poslovna akademija Finance