Nova era prodaje: moč tehnologije, moč ljudi

Naslov letošnje prodajne konference Sales Summit je Nova era prodaje: moč tehnologije, moč ljudi.

Program se osredotoča na pomemben mejnik v svetu prodaje, kjer v ospredje prodajnih procesov vse bolj vstopa tehnološki napredek, zlasti uporaba UI. S tem pa se postavlja temeljno vprašanje, kako ob vsej tehnologiji ne pozabiti na ljudi v prodaji – od strank, nabavnikov do zaposlenih. Kako torej vzpostaviti pravo ravnovesje med avtomatizacijo prodajnih procesov in osebnim pristopom na vseh ravneh prodaje?

Tehnologija olajša delo, skrajša delovne procese in pomaga organizirati naš delovnik. Poleg tega olajša komunikacijo z mlajšimi zaposlenimi in pospešuje vključevanje strank ter spreminja uporabniško izkušnjo. V nastopih bomo spoznali prve izkušnje iz različnih industrij z uvajanjem UI v procese iskanja potencialnih strank, dogovarjanja terminov, ustvarjanja personaliziranih vsebin na osnovi konteksta.

Poleg tehnoloških inovacij se bomo posvetili tudi pomembnosti ljudi v prodaji. Kako pridobiti in obdržati mlajše prodajalce, kako se prilagoditi novim generacijam in njihovim zahtevam ter obvladovati pritiske vodenja prodajnih ekip v zahtevnih razmerah. Udeleženci bodo spoznali praktične nasvete in orodja, ki jim bodo pomagala obvladovati stres, ki ga v prodaji zagotovo ni malo.

Del programa pa bo potekal ločeno glede na to, ali so udeleženeci iz B2C ali b2B prodaje.

Pridružite se nam in odkrijte, kako združevanje tehnologije in človeške moči omogoča uspeh v sodobnem svetu prodaje!