Objavljene so prezentacije tistih avtorjev, ki so njihovo objavo dovolili. Vsa objavljena dela so zaščitena z določbami Zakona o avtorski in sorodnih pravicah. Kopiranje vsebine ali delov vsebine ter javno navajanje ali objava, brez pisnega dovoljenja avtorjev, je nezakonito.
Lovro Peterlin (A1): Sodobni prodajni menedžment v praksi – izzivi pred novim direktorjem prodaje
Katarina Raičević (Microsoft): Kako uspešno prodajati prek svojih partnerjev – izkušnje Microsofta
Nada Drobnič (NLB): Kako »inbound« spremenimo v dodatno prodajo – praktični nasveti
Nataša Ravnikar (Optiweb): Kako z vsebinami pritegniti nove stranke in tako pozicionirati podjetja na trgu
Katja Kerin Rozman (JUB): Širitev prodajnega programa – kako to uspešno narediti?
Tadej Smogavec (Telekom Slovenije): Kako doseči preobrat, da bomo jutri prodajali druge izdelke/storitve drugim osebam – izkušnje TS
Mitja Pirc (Cofound.it): Kako blockchain spreminja prodajo
Andrej Škraba (NiceHash): Vpliv kriptovalut na prodajni proces
Matt Mayfield (Telekta): Dva velika premika oziroma izboljšavi na področju prodaje in kako ju lahko izkoristite sebi v prid – prezentacije ne bo objavljena. Če jo želite, mi prosim pišite in vam jo bo posredoval predavatelj.
©2018 Časnik Finance, d. o. o. Poslovna akademija Finance