Za nami je še ena izvedba prodajne konference Sales Summit, ki je potekala v prijetnem in navdihujočem ozračju. Hvala, ker ste del zgodbe o uspehu že enajst let. Vsem udeležencem, predavateljem in sponzorjem se zahvaljujemo za udeležbo in podporo. Prepričani smo, da bomo tudi prihodnje leto nadaljevali uspešno tradicijo sodelovanja in znova premikali (prodajne) meje.
REPORTAŽA po dogodku: Slovenci smo slabi prodajalci
V preteklih tednih smo predstavili vrsto zanimivih govorcev letošnjega Sales Summita. Članke in video vsebine smo za vas zbrali na enem mestu:
REPORTAŽA po dogodku: Slovenci smo slabi prodajalci
Dober prodajalec je empatičen
(video) Fedja Hvastija: Če hočete dobro prodajati, morate reševati težave kupce
(video) Obvezno za prodajnike: kako vas Primož Hvala pravljično roti – ‘dajte že spoznat svoje kupce
Nikola Vuković: 5 vodil za dvig prodajne učinkovitosti
Jan Dobrilovič: Kako so se lotili disrupcije industrije, ki obstaja od nekdaj
dr. Mark Pleško: »Različni ljudje so dobri za različne faze, težko najdemo super prodajalca«
Penny Simmonds:»Prodajna ekipa uresniči 50 % svojih prihodkov skozi notranjo prodajo«
Ivan Vučetić: Od kupcev se lahko največ naučite
Otvoritev konference in pozdravni nagovor
PRESTAVITE V VIŠJO PRODAJO – POVEČAJTE UČINKOVITOST PRODAJE, PRODAJALCEV
Vodafone je pred tremi leti vzpostavil notranjo prodajno ekipo. Skozi ta kanal je v podjetje prinesel 350 tisoč EUR pogodbene vrednosti v tem poslovnem letu. Predstavili bomo, kaj je notranja prodaja, zakaj bi morala biti del mešanice kanalov trgovanja med podjetji (B2B), kako smo oblikovali visoko učinkovit kanal in ključne točke, ki smo se jih naučili v tem procesu.
V predstavitvi bo predstavljena filozofija in praktične ideje vodenja in motivacije prodajne ekipe, ki jo uporablja Oriflame. Njihov pristop je edinstven. Njihovi izdelki in prodajne ekipe so specifični, rezultati njihovega pristopa pa so zelo dobro. V prispevku bo prikazano, kako jim to uspeva. Zagotovo zanimivo za vse, ki bi radi dobili kar največ od svojih prodajnih ekip.
V prispevku bomo videli, kako temeljni prodajni principi in načela veljajo danes in bodo veljali tudi jutri. Kolektor Missel Insulations je dobavitelj t.i. »klasične« industrije – gradbeništva. Kombinacija tehničnih izdelkov, velikost trga, visoki gradbeni standardi, število vpletenih subjektov, neizprosna konkurenca, fazni projekti, dolgotrajen prodajni proces in kratka zaključna faza, je specifika branže. Biti prepoznaven in zanesljiv partner pri arhitektih, projektantih, veletrgovcih, gradbenih podjetjih – je pozicija, ki zahteva disciplino. Definirani procesi in sistematika so skupen imenovalec uspeha. Na njihovem primeru bomo videli, kako skrbeti za učinkovitost prodajne ekipe in kako s sledenjem temeljnim principom dobrega prodajnega vodenja priti do prodajnih uspehov.
BSN – Business Speed Networking
PRESTAVITE V VIŠJO PRODAJO – POSPEŠITE MEDNARODNO PRODAJO, OSVOJITE GLOBALNE KUPCE
“Prodajni projekti” podjetja Cosylab so zelo kompleksni z vidika vključenih oseb in zahtevni z vidika potrebnega strokovnega znanja. Kako do vseh oseb vključenih v nakup, kako različnim osebam na različen način predstaviti koristi, kakšne so ovire, če si iz male države, kako priti do osebe, ki te ne pozna in je ta oseba zelo zasedena… To je nekaj vprašanj na katere bo odgovore ponudila prezentacija izkušenj mednarodne prodaje. Koristno za vse, ki imajo kompleksne mednarodne kupce, dolge prodajne procese…
Ste osvojili enega velikega mednarodnega kupca, ki je postal vaš največji kupec. Kako od njega preiti na nove kupce, kako enega uporabiti za osvajanje novih? Ali lahko osvojimo kupce tudi v drugih industrijah? Kako to narediti? O tem bo govora v prispevku. Koristno za vse, ki želite širiti obseg svoje mednarodne prodaje.
V prispevku bo prikazano, kako so organizirali marketinško-prodajne aktivnosti, da so na mednarodni ravni uspeli pozicionirati svoje rešitve v panogi, kjer podjetje prej ni bilo prisotno. V zelo kratkem času so rešitve tudi uspeli prodati na povsem različnih koncih sveta – Rusija in Brazilija. Kako so postavili organizacijo in planirali prodajne aktivnosti? Kako so z zelo ciljanimi marketinške aktivnosti (blogi, predavanja, testemonials…) uspeli pozicionirati svoje rešitve, pritegniti interes za svoje rešitve, priti do odločevalcev….? Odgovori na ta vprašanja bodo podali v prispevku. Zanimivo za vse, ki želijo prodreti v povsem novo panoge, se pozicionirati med odločevalci na mednarodnem nivoju.
V prispevku bo prikazano, kako z zelo omejenimi sredstvi izpeljati lastne dogodke za mednarodne stranke na njihovih trgih. Kako se pripraviti, izpeljati in kaj imeti v mislih, da bomo imeli dostop do pravih strank in to na učinkovit način. Koristno za vse, ki iščete učinkovite načine animacije strank.
Kosilo
PRESTAVITE V VIŠJO PRODAJO – IZKORISTITE IN ZMAGAJTE PRILOŽNOSTI V DIGITALNEM SVETU
Marketing ustvarja slabe leade, pravijo. Pokazali vam bomo primer manjšega podjetja, ki se strinja. Zato mesečno ustvarijo več kot 6000 leadov, med njimi pa identificirajo najbolj kakovostne. Trije prodajalci se jih lotijo približno 700, med njimi pa jih več kot pol zaprejo. Primer doseganja rasti prek sodelovanja avtomatiziranega marketinga in na zaključevanje osredotočene prodaje. Koristno za vse, ki želijo več leadov, več kvalitetnih leadov in boljšo uspešnost zaključevanja poslov.
V prispevku bo prikazano s katerimi aktivnostmi so v digitalnem svetu uspeli identificirati, pritegniti potencialne stranke in jih spremeniti v svoje stranke. Kaj vse lahko počnemo, da »ujamemo« potencialne stranke še predno pridejo v stik s konkurenco, s prodajnim osebjem… Zanimivo za vse, ki se sprašujejo, kako v digitalnem vetu »ujeti« stranke, ki sploh ne pridejo do klasičnih prodajnih poti, prodajnega osebja…
Odmor in priložnost za druženje
PRESTAVITE V VIŠJO PRODAJO – PREOBLIKUJTE POSLOVNI MODEL, VSTOPITE V NOV SEGMENT
Prispevek vam bo dal izziv ali lahko tudi sami s preoblikovanjem obstoječega načina dela, dosežete novo rast. Beeping je postavil panogo čiščenja domov na novo osnovo in dosega zelo lepo rast. K sodelovanju je privabil že nekaj pomembnih družb in se tudi širi izven Slovenije. Ob tem pa izjemno dobro skrbi za celotno izkušnjo tako kupcev kot izvajalcev storitev čiščenja. Kako jim je uspelo z distruptivnim poslovnim modelom vplivati na tradicionalno branžo, kaj vse delajo za boljšo izkušnjo uporabnikov, bo predstavljano v prezentaciji, koristni za vse, ki iščete nove vire prihodkov.
V prispevku bomo slišali izkušnje in zelo konkretne napotke, kaj so v Steklarni Hrastnik naredili, da so v letu dni prišli do prvih naročil mednarodnih kupcev v segmentu kozmetike in parfumerije. Segmentu in pri kupcih, ki jih leto nazaj sploh niso poznali. Kaj so naredili za pridobitev kontaktov, kako so zgradili zaupanje za prve teste, kako so združili prodajne aktivnosti na terenu in marketinški razvoj izdelkov… Zelo koristno za vse, ki iščete načine, kako začeti prodajati kupcem, ki vas danes še ne poznajo
PRESTAVITE V VIŠJO PRODAJO – SLOVENCI BOMO NAJBOLJŠI PRODAJALCI
Prvič v Sloveniji izvajamo raziskavo prodajnega potenciala prodajalcev. S pomočjo orodja za oceno prodajnega potenciala DNLA analiziramo, kako razmišljajo prodajalci v Sloveniji. Kje imajo največje izzive – pri vzpostavitvi odnosa s strankami, pri argumentaciji ali pri zaključevanju? Na konferenci bodo prvič, ekskluzivno, predstavljeni prvi izsledki raziskave.
Zaključni pogovor z izkušenimi prodajalci, kako izboljšati svoje prodajne kompetence. V pogovoru sodelujejo Marko Srabotnik (Bisnode), Lovro Peterlin (Linea Directa) in Uroš Mesojedec, Petrol.
Objavljene so prezentacije tistih avtorjev, ki so njihovo objavo dovolili. Vsa objavljena dela so zaščitena z določbami Zakona o avtorski in sorodnih pravicah. Kopiranje vsebine ali delov vsebine ter javno navajanje ali objava, brez pisnega dovoljenja avtorjev, je nezakonito.
Veliki sponzor
Sponzorja
Uradna kava
©2018 Časnik Finance, d. o. o. Poslovna akademija Finance