08:30 - 09:00
Registracija
09:00 - 09:15
Uvodni nagovor
09:15 - 10:30
Panel
PANEL 1: OD 90-ODSTOTNEGA UPADA PRIHODKOV DO IZJEMNO VISOKIH LETNIH NAČRTOV
09:15 - 09:40
Predavanje
Kako danes zagotovim doseganje štirimilijardnega prodajnega načrta?
Prikaži opis programa
Tomaž je odgovoren za več kot štiri milijarde prodajnih prihodkov na leto. Katere so njegove glavne aktivnosti na položaju direktorja regije EMEA, da lahko zagotovi doseganje tako visokega cilja? Kaj in kako spremlja prodajne aktivnosti, kako si organizira dan, koliko in kako se ukvarja s strankami in svojo prodajno ekipo? Kako si pri tem pomaga z umetno inteligenco? Ni veliko oseb v Sloveniji, ki bi imele tako visok prodajni načrt. Spoznajte, kaj je glavno pri tem, da mu ga uspeva doseči.
Prikaži govorce
09:40 - 10:05
Predavanje
Kako se odzvati, ko pričakuješ 90-odstotni upad prihodkov?
Prikaži opis programa
Vzajemna se je pred letom dni spoprijela z ukinitvijo velikega dela svoje dejavnosti. Kako naj se podjetje, vodja prodaje … odzovejo? Kako se odzvati, da podjetje obstane in uspešno posluje tudi ob takem stresu? Kaj lahko naredimo glede strank, produktnega portfelja, prodajnih ekip in podobno? V prispevku bomo spoznali njihove izkušnje. Zanimivo in koristno tudi za vse, ki bi radi bili pripravljeni na morebitne upade prodaje v prihodnosti.
10:05 - 10:30
Predavanje
Niša, marketinška in razvojna konsistentnost – trije dejavniki našega uspeha
Prikaži opis programa
SIP Šempeter uspešno raste na svetovnem trgu ob veliko večjih tekmecih. Kako so preobrazili svojo prodajo? Odločili so se o fokusnih trgih, fokusnih segmentih kupcev, prilagodili poudarke v svoji ponudbi, postavili jasen sistem dela z različnimi kupci … V prispevku bodo predstavili svoje dobre odločitve in tudi to, kaj so se naučili iz manj optimalnih odločitev. Zelo koristno za vse, ki iščete večji fokus v mednarodni konkurenci.
Prikaži govorce
10:30 - 10:50
Odmor
10:50 - 12:20
Panel
10:50 - 11:20
Predavanje
Agenti UI – brez njih vas bo čas povozil in talenti vam bodo ušli
Prikaži opis programa
Ali lahko razbremenimo ekipo, povečamo učinkovitost in pritegnemo najboljše prodajalce? Čedalje večje izkušnje pri uporabi agentov UI temu pritrdijo. V prispevku bomo videli prve izkušnje iz različnih industrij z uvajanjem agentov UI v procese iskanja morebitnih strank, dogovarjanja terminov, ustvarjanja personaliziranih vsebin na podlagi konteksta … Odprli bomo izzive večanja učinkovitosti prodajnih ekip, kako pritegniti najboljše talente v prodaji, etična vprašanja uporabe UI v prodaji … Zanimivo in koristno za vse, ki ne želijo zaostati za svojo konkurenco na področju učinkovitosti svojih prodajnih aktivnosti.
Prikaži govorce
11:20 - 11:50
Predavanje
Stranke hočejo popolno svobodo v komunikaciji – kako to uresničiti v praksi?
Prikaži opis programa
Že leta govorimo, kako stranke želijo svobodo v izbiri komunikacijskih kanalov - zjutraj pošljejo mail, opoldne se pogovarjajo s Chatbotom, popoldne opravijo osebni pogovor s prodajalcem. Kako smo pri tem uspešni v praksi? V prispevku bomo videli praktične primere in izzive, ki jih imamo pri zagotavljanju izjemne izkušnje za stranke skozi vse možne komunikacijske kanale, tehnologije. Koristno za vse, ki želite biti »mojstri« večkanalne prodaje.
Prikaži govorce
11:50 - 12:20
Predavanje
Vpliv UI na skrb za stranke – nova pravila igre
Prikaži opis programa
Če kje v prodaji, je UI prinesel veliko priložnosti za izboljšanje skrbi za stranke. V prispevku si bomo pogledali, kje so se zgodile največje spremembe, kako se v različnih industrijah UI vsak dan uporablja za izboljšanje skrbi za stranke in kakšne so glavne ovire pri vpeljavi rešitev. Preverili boste lahko, ali je vaša skrb za stranke na ravni najboljših praks. Koristno za vse, ki želite UI uporabiti za izboljšanje svoje skrbi za stranke.
Prikaži govorce
12:20 - 13:00
Kosilo
13:00 - 13:20
Tekmovanje Sales Mastermind
13:20 - 14:40
Panel
B2C SEKCIJA: KAKO SLIŠATI STRANKE, KAKO DO BOLJŠIH LEADOV IN BOLJŠIH PRODAJALCEV?
Prikaži opis programa
Bernarda Škrabar Damjanović (Detektivsko varnostna agencija): Kaj se lahko prodajalci naučimo od detektivov?
V prodaji imamo vedno velik izziv – kako bolje spoznati sogovornika. V pogovoru bomo z lastnico ene od najmočnejših detektivskih agencij, certificirano mednarodno preiskovalko in v tujini nagrajeno detektivko pogledali v svet detektivov. Predvsem nas bo zanimalo, kako se pripravijo na osebe, kaj in kako sprašujejo, kako raziskujejo. Zanimivo za vse, ki si želite še bolje spoznati svoje stranke.
Gregor Draksler (Emil Frey): Ali lahko umetna inteligenca zamenja naravnega prodajalca?
Del odgovora boste izvedeli v prispevku Gregorja Drakslerja iz podjetja P Automobil Import, ki je za namen pospeševanja prodaje avtomobilov znamke Peugeot razvilo tako imenovanega AI virtualnega ambasadorja. Projekt AI virtualni ambasador je lani spomladi kot prvi te vrste v Sloveniji uvedel pogovornega bota, zasnovanega na umetni inteligenci, z namenom izboljšanja uporabniške izkušnje pri nakupu vozila znamke Peugeot 2008.
Neven Kolanović (MOL): Z mobilno izobraževalno platformo do boljše komunikacije in izboljšanja znanja prodajalcev B2C – praktične izkušnje
V veliko panogah se srečujemo s fluktuacijo prodajnega kadra; vedno imamo izziv, kako novozaposlene hitro izobraziti; pogosto je izziv, kako novosti komunicirati s prodajno ekipo, posebej, če celotna ekipa ni na enem mestu … V prispevku bomo spoznali izkušnje, ki jih imajo v skupini MOL, z uporabo mobilne platforme, ki jim omogoča učinkovito reševanje omenjenih izzivov. Kako hitreje izobraziti zaposlene, kako upravljati razvoj prodajalcev, ki so na različnih stopnjah znanja, kako igrifikacija vpliva na angažiranost zaposlenih in podobno? Zanimivo in koristno za vse, ki imate izziv uvajanja novih prodajalcev in izobraževanja svoje prodajne ekipe.
13:20 - 14:40
Predavanje
B2B SEKCIJA: SPLETNA B2B PRODAJA, ODNOSI Z NABAVNIKI IN NAPAKE PRI POGAJANJIH
Prikaži opis programa
Jure Pleško (Tuli): Mednarodna širitev poslovanja s spletno trgovino B2B – kako?
Eno je postaviti trgovino, drugo pa je uspešno poslovanje spletne trgovine B2B. V prispevku bomo videli praktične, preproste, a učinkovite korake, ki jih je družinsko podjetje Tuli opravilo za uspešno širitev svojega poslovanja s pomočjo svoje spletne trgovine. Brez svoje spletne trgovine gotovo ne bi poslovali v več kot 70 državah sveta. Koristno za vse, ki želite tudi v okolju B2B še povečati svoje poslovanje na spletu.
Luka Rutar (Unior): Nabavnik in prodajalec sta najboljši par. Za prodajo.
Pravimo, da moramo poznati kupce. Ampak ali jih res? Ali res nabavnik vedno išče najcenejšo možnost? Ali res vemo, kako razmišljajo nabavniki? Kakšne so danes njihove strategije? Kdor pozna nabavnike in njihove strategije, bo uspešneje sklepal prodajne posle. Luka Rutar je izjemno izkušen vodja nabave z mednarodnimi izkušnjami in tudi prejemnik nagrade za nabavnega managerja leta in najboljšo nabavno prakso. Odstrl nam bo nekaj skrivnosti, razmišljanja današnjih nabavnikov. Koristno za vse, ki želite uspešneje zaključevati in biti z nabavniki najboljši par.
Srečko Rozman (SR Consulting): Kako se izogniti petim najpogostejšim napakam, ki jih delamo v pogajanjih B2B?
V prispevku bomo spoznali najpogostejše napake, ki jih prodajalci počnemo v praksi, ko se pripravljamo oziroma pogajamo s strankami. Srečko Rozman bo delil svoje videnje in izkušnje, kako se tem napakam izogniti. Zanimivo za vse, ki se morajo v prodaji B2B pogajati s svojimi strankami za sklenitev poslov. Kdaj ste nazadnje razmislili o svojih pogajalskih izzivih oziroma težavah?
14:40 - 14:50
Odmor
14:50 - 16:15
Panel
PANEL 3: IZJEMNA MOČ LJUDI V PRODAJI – KAKO JO RESNIČNO IZKORISTITI?
14:50 - 15:20
Predavanje
Kako danes pridobiti mlade prodajalce v svoje podjetje?
Prikaži opis programa
Dobiti nov kader je danes izjemno težko. Posebej mlajši naj bi bili težko »ulovljivi«, drugačni. V prispevku bomo videli, kakšne napake pogosto počnemo, ko želimo v prodajno ekipo dobiti predstavnike generacije Z. Kako jim predstaviti potencialno zaposlitev, kako lahko vpliva dejavnik plačila, kako vplivajo vrednote in razmere za delo, kako voditi pogovore z mlajšim prodajalci, da jih bomo pridobili v svojo prodajo? Nekaj odgovorov bo ponujenih v prispevku. Koristno za vse, ki v svojih ekipah potrebujete mlade prodajalce.
15:20 - 15:50
Predavanje
Pet glavnih prilagoditev za uspešno vodenje mlajših prodajalcev
Prikaži opis programa
Pogosto slišimo, da je treba mlajše generacije voditi drugače. Se jim prilagoditi. Ampak kako? V prispevku bomo slišali nekaj praktičnih usmeritev, na kaj moramo biti pozorni pri vodenju mlajših prodajalcev. Izhajali bomo iz mednarodnih ugotovitev in domače prakse. Koristno za vsakogar, ki se sprašuje, ali in kako naj drugače vodi mlajše prodajalce.
15:50 - 16:15
Predavanje
Vodja prodaje – kako se soočaš s pritiski nadrejenih, lastnikov, svoje okolice?
Prikaži opis programa
Vedno govorimo, kako izboljšati prodajo, kako motivirati prodajalce … Kaj pa vodje prodaje? Kako se vodje soočajo s pritiski čedalje višjih načrtov? Kako zdržati višje načrte z manjšo ekipo? Ob upadajoči panogi? Če zavrneš načrt, s tem postaneš zamenljiv? V prispevku bomo spoznali praktična orodja in nasvete, kako se spopadati z vsakodnevnimi pritiski, ki si jih nalagamo sami sebi in nam jih sproža naše delovno okolje.
16:15 - 16:20
Zaključek